Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



fredag den 27. januar 2012

Unplugged nail art, say WHAT?? – HVAD er det for en størrelse??

Dansk, se længere nede.
Right after New Year’s I was talking on the phone, doodling like I often do – and then I thought – what if…?
I was about to change my polish, and I wanted to try Zoya Dree, and it immediately started to cry out for some kind of nail art, and I know better than to disappoint a wee polish.
I decided to make an attempt with some random doodling without really thinking, I just let my mind wander. I used acrylic colors, that wouldn’t overpower Dree.
I unplugged my brain and went ahead – and the result you can see later this afternoon.
After wearing it 2 days, I decided to test all my army greens with unplugged nail art, and I set up these rules:
01. The colors in the patterns are not to overpower the nail polish, only match it, maybe except for a few nails.
02. The patterns should be “truly unplugged” – so no repetitions and/or copying – all 10 nails should be different.
Monday the 6th of February you are going to see the last of this series of army green unplugged nail art, and some days you only will get swatches of the colors, to see what they look like on their own.
You are going to meet: Unplugged Zoya Dree, Unplugged China Glaze Westside Warrior, Unplugged Essie Sew Psyched, Unplugged H&M Hunt Me Down, Unplugged H&M Wanna Pepperoni and an army green mix camouflage combo.
I really look forward to your comments on my new crazy idea of mine – and please tell me, what you think…
Lige efter nytår snakkede jeg i telefon, og jeg sad og lavede kruseduller, som jeg ofte gør – og så tænkte jeg, hvad nu hvis…?
Jeg stod lige for at skifte neglelak, og jeg havde lyst til at prøve Zoyua Dree, og da jeg havde fået den på, begyndte den straks at tigge om en eller anden form for nail art, og jeg skuffer af princip aldrig en lille neglelak :)
Jeg besluttede at gore et forsøg med tilfældige kruseduller, hvor hjernen var slået fra, hvor tankerne bare fik frit løb uden mål og med. Jeg brugte akrylfarver, som ikke ville overdøve Dree.
Jeg unpluggede hjernen og gik i gang – resultatet kan du se senere i eftermiddag.
Da jeg havde haft ”designet” på i to dage, besluttede jeg at gøre det samme med de armygrønne farver jeg har, og jeg lavede følgende 2 regler:
01. Farverne i mønstrene må ikke overdøve selve neglelakken, kun matche den, måske med undtagelse af et par negle.
02. Mønstrene skulle være” ægte unplugged” – så ikke noget med gentagelser og/eller kopiering – alle 10 negle skulle være forskellige.
Mandag den 06. februar kommer den sidste af de army grønne farver udsat for unplugged nail art, og ind til da vil der være dage, hvor jeg kun præsenterer farverne, så du kan se hvordan de ser ud alene.
Du kommer til at møde: Unplugged Zoya Dree, Unplugged China Glaze Westside Warrior,
Unplugged Essie Sew Psyched, Unplugged H&M Hunt Me Down, Unplugged H&M Wanna Pepperoni and an army green mix camouflage combo.
Jeg glæder mig meget til at høre, hvad I synes om min nye tossede ide, og jeg håber du vilbruge tid på at sige, hvad du synes om det…

8 kommentarer:

  1. Hmm,sounds interesting,looking forward to see what you did:)

    SvarSlet
  2. I agree with previous commentator, this sounds interesting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you for the interest, it's up in one minute, that's my "normal" posting time every day :)

      Slet
  3. Fed ide! Glæder jeg mig til :)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...