Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



søndag den 13. maj 2012

Thoughts & changes – tanker & forandringer


Dansk, se længere nede...
Yesterday I made a new page: ”Freehand nail art”, where I put in 59 of my ”other than flowers” nail art. I found a photo that represents each post, resized it and linked it to the post in question.  
At the same time I removed the Stories & Themes page, since the manis basically are represented on the new page.
I also renamed my flower page to “Freehand flower/nature/blomster”, maybe I’ll call it Freehand flower nail art, I haven’t quite decided yet.
Do you like it – and do you think you and others will use it??
I have made all links open in a new page – I prefer that – but is it annoying to you?

I also have been thinking if there is something else, that would make my blog better for you, my lovely readers, please tell me, I would really like to hear your thought and ideas...?

We are also rapidly closing in on May 15th, where my giveaway ends – Wednesday the 16th I’ll make some kind of software choose the winner in the morning, when I open my computer – good luck to all of you!!  

Later today I’ll bring you my take on a French tip…

I går lavede jeg et nyt faneblad I top menuen:”Freehand Nail Art”, og jeg har foreløbigt sat 59 af mine ”ikke blomster” designs derind. Jeg fandt fotos frem til at repræsentere hvert indlæg, gjorde dem mindre og tilslut linkede jeg til indlægget i det pågældende billede.
Samtidigt fjernede jeg Stories & Themes fanebladet, da de fleste af de indlæg jo nu er repræsenteret på den nye side.
Jeg har også omdøbt Flowers/nature/blomster, eller rettere sagt sat et Freehand foran, jeg har egentlig lyst til at kalde den Freehand flower nail art, men så fjerner jeg jo det danske ord…?
Synes du om det nye – og er det noget du vil bruge og/eller tror andre vil bruge?
Jeg har ladet alle links åbne i en ny side – det kan jeg bedst selv li’ – men synes du det er irriterende?

Jeg har også tænk over, om der er andet jeg kan gøre for at gøre min blog bedre for alle mine dejlige læsere, sig endelig til, jeg vil virkelig gerne høre jeres tanker og ideer…?

Vi nærmer os med hastige skridt den 15. maj, der er fristen for min giveaway – onsdag morgen den 16. vil jeg lade en eller anden software trække den heldige vinder, når jeg åbner min computer – held og lykke til alle!!

Senere i dag poster jeg et eksempel på en ikke helt traditionel fransk tip.

23 kommentarer:

  1. Det har gjort det meget mere overskueligt. Hvis jeg fx leder efter et bestemt design, men ikke kan huske hvornår det blev postet, eller hvad indlægget hed, så er det jo hurtigt bare lige at skimte billederne igennem og så trykke sig ind. Det har gjort det hele meget nemmere :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone, det er jeg glad for at høre - og det var også sådan, jeg håbede det kunne bruges...

      Slet
  2. i like when the links open in a different page, much better if you are looking at different things. Love the new page! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Lydz, I'm happy to hear it :)

      Slet
  3. I agree with Lydz, opening to a new page is always convenient for me! The new page looks great!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, arfblat, I'm happy you like it :)

      Slet
  4. The new organization is good, it is good to have more groups of posts, so I think "Freehand nailart", "Freehand flowers/nature/blomster", "DIY + Tips & tricks" are very useful.
    Inside of each group it is very easy to find what we (your readers and followers) are looking for, because you've put the photo and linked it to the post.
    Also, I think that it's better when the links open in a different page! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Raggio di Luna, I'm happy you find it easy to use :)

      Slet
  5. Jeg kan godt lide, at den åbner i et nyt vindue. På den måde slipper man for at sidde og trykke utallige gange på backspace tasten når man surfer rundt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Rainbowify Me, det hader jeg nemlig også selv :)

      Slet
  6. I love the new tabs- it's a good way to organize everything. And I like seeing all the little pictures of the manicures you've done- it makes it easier to find particular manicures. And opening links with a new window is the preferred method for me- I hate navigating away from a page to look at a link.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, The Lacquer Tracker, I'm happy to hear it, and it also makes it easier or new readers :)

      Slet
  7. I think it is very great! :) I can't believe how much time you must have put into it.. I would like to do something similar, but I don't feel I have then time..

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Swååfie, I figure that if I didn't do it now, I probably never would because of the number of manis growing, so I'm really happy that I did finish my project :)

      Slet
  8. you did a great job, i really don't know what else you could do so your blog could be even better...

    SvarSlet
    Svar
    1. Awww, thank you, nail crazy, that is very sweet of you!

      Slet
  9. yes.. det er super. jeg syntes den nye kategori var tiltrængt da du har lavet en masse fine designs der ikke nødvendigvis er blomster

    mesa like

    SvarSlet
    Svar
    1. Mesa like that yousa like - tusind tak Kathrine :)

      Slet
  10. Ahhhj, altså, tusind tak Christina :)

    SvarSlet
  11. Can I ask, how did you resize your photos to make them so small? I've made one attempt of adding a photogallery page to my blog, but it failed, because even when I choosed small size of the photos they were still rather big and I just couldn't add more then 2 photos in a 1 row.

    SvarSlet
    Svar
    1. Of course you can, zebra-nails! I use my photo editing program (I use ACDSee) and resize them so that they all are 100 pixels high, but keep their normal height/length ratio! There are a lot of free editing programs, but I haven't any hands on experience with any of them....

      Slet
    2. Thank you for the answer! :)

      Slet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...