Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



tirsdag den 15. maj 2012

Hiding in metal

 
In my “Hiding in X” series I this time decided to give the metallic colors a go. The base color is China Glaze Midnight Kiss (pale gold), and for the camouflage pattern I used a dotting tool and China Glaze Icicle (silver) + Awaken (gunmetal grey) + Cross Iron (rust/red copper), OPI, Pros & Bronze and Orly Glitz & Glamour (warm gold), and finally I top coated.
I min “Hinding in X” serie har jeg denne gang besluttet at bruge metalfarver. Grundfarven er China Glaze Midnight Kiss (bleg guld), og til kamouflage mønsteret brugte jeg et dotting tool og China Glaze Icicle (sølv) + Awaken (stålgrå) + Cross Iron (rust/rød kobber), OPI Pros & Bronze og Orly Glitz & Glamour (varm guld), og til slut lagde jeg toplak.

19 kommentarer:

  1. Metallic mani rocks! :)

    SvarSlet
  2. Meget anderleder end hvad du plejer at have. I like it!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange takSosa07ac, tror jeg da nok ;) - ved ikke lige hvor længe du har fulgt med på siden, men jeg har lavet meget andet end blomster, hvis det er dem, du ikke bryder dig om. Du kunne jo f.eks. kigge på fanebladene i top menuen...

      Slet
  3. Thank you, Fingers, I'm glad you like it :)

    SvarSlet
  4. Ooohh! The might be my favourite "hiding in" manicure yet! The idea of metallic camouflage is ever so appealing. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL, I'm happy to hear it, thank you The Lacquer Tracker!

      Slet
  5. farverne passer rigtig godt sammen, jo mere jeg kigger på det jo bedre kommer jeg til at syntes om det :D

    SvarSlet
  6. ohhh metallic hiding in "metal" ohhhhh so genius!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Lydz - LOL the perfect place to hide ;)

      Slet
  7. This is neat! It looks so fun!! ^.^

    SvarSlet
  8. Oooh this looks awesome! I love the metallic colors you choose. They look great together! :-)

    ~ Yun

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, Yun, The Polish Hideout :)

      Slet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...