Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



torsdag den 17. maj 2012

Contest: How many polishes? - Konkurrence: Hvor mange neglelakker?

Dansk, se længere nede.
Several of you have asked me: - How many polishes do you have? And I have truthfully answered that I didn't really know...
But the chains for my swatch sticks, were the first step in registering my polishes, and when my good friend Lydia from Purple Castle made me a kick ass nice spreadsheet I finally had the tools I dreamed of...
But then I thought to myself, why not make a fun contest (open Internationally) - and here it is, the rules are very simple:
01. You need to be a visible reader through Google Friend Connect (right upper corner: "Become a reader..."), make sure that your email is visible (or that I have it).
02. You can make one guess only based on the photos in this thread, (please note that it's the same polishes - differently placed on the table - on all photos) and you write your guess in this thread. If you later regret your guess, you can delete the first and guess again, but only once.
03. The winner who either is spot on - or is closest to the number, can chose one of 5-10 polishes, that I will select during my registration, and I'll add small surprises. If more than one have guessed right, I have to ask random.org to help...
04. You can guess the rest of May month, and by then even I will know how many polishes I have (of course not counting new purchases after the photos in this thread)!!
05. The winner has 48 hours to reply to the email I send on June 1st. I also will blog about it, showing my nail polishes closer up...
Hint: you can enlarge the photos by clicking on them...

Mange af jer har spurgt: - Hvor mange lakker har du? og jeg har helt sandfærdigt svaret, at det vidste jeg ikke rigtigt...
Men da jeg satte mine swatch sticks på kæder, var det startskuddet til en registrering af mine lakker, og da min gode veninde Lydia fra Purple Castle lavede at supersmart regneark til mig, havde jeg endelig alle de redskaber, jeg havde drømt om...
Og så tænkte jeg: hvorfor ikke lave en sjov konkurrence - og her er den, reglerne er meget enkle:
01. Du skal være synlig læser via Google Friend Connect (øverste højre hjørne: "Become a reader..."). Din email skal være synlig i din profil, eller også skal du på anden måde give mig den.
02. Du kan baseret på billederne (bemærk venligst at det er 3 fotos af de samme lakker, blot placeret forskelligt på bordet) her i tråden gætte en gang og skrive antallet her i tråden, hvis du senere fortryder dit gæt, kan du slette det første og gætte igen, men kun EN gang.
03. Den der gætter antallet, eller kommer det nærmest, kan vælge en af mellem 5-10 lakker, som jeg vil vælge under registreringen, og jeg har også et par små overraskelser. Hvis flere gætter rigtigt, må jeg tage random.org til hjælp...
04. Du kan gætte resten af maj måned, og til den tid ved selv jeg, hvor mange lakker jeg har (naturligvis uden at tælle nyindkøb efter disse fotos med)!!
05. Vinderen har 48 timer til at svare på den mail jeg sender den 01. juni. Jeg laver også et indlæg om det og viser mine lakker lidt tættere på...
Hint: billederne kan forstørres hvis du klikker på dem...
 
 

34 kommentarer:

  1. Efter at have talt og fundet mange forskellige tal, valgte kæresten bare et af dem. Mit gæt er 205.

    kh
    Simone

    culparmaiel@hotmail.com

    SvarSlet
  2. i know the right answer - you have too many polishes, right ;-D
    213?

    SvarSlet
  3. 211? This is so fun, thank you! =))

    SvarSlet
  4. Thank you all for your guesses so far - this is so fun :)
    Simone, så kan han osse få skylden HVIS det nu ikke er rigtigt ;)
    Nail Crazy - LOL - you are so right, and I just ordered more -siiigh LOL

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, you are just envious hahahaha ;)

      Slet
    2. i am :-(
      because i'm abstaining... no more shopping for some time :-/

      Slet
    3. Well if you have a guess here on how many polishes in this post - YOU could perhaps be the lucky one to win a polish ;)

      Slet
  5. ohhh you are too sweet! haha trying to count made me dizzy! LOL ill coma back with my guess later! this is so much fun Maria! big Hugs!

    SvarSlet
  6. Thank you for even more bids - keep em' coming girls (and boys ;)

    SvarSlet
  7. My guess is 208! This is so fun- great idea for a contest, Maria!

    SvarSlet
  8. Beautiful colors!!!
    I think you have 209!

    SvarSlet
  9. Mit gæt falder på 205 :D

    SvarSlet
  10. This is really fun, thank you for all bids so far - it seems that most of you are very, very close to each other!

    SvarSlet
  11. Looks like approaching to 300.. so I'll say: 288 =)

    SvarSlet
  12. 238...

    Anyway, eeeelsker din blog og er stadig meget glad for de lakker jeg købte af dig =) Kigger tit om du har nye til salg

    SvarSlet
  13. Oohh... Jeg tror der eeer.... 283 :)

    SvarSlet
  14. Jeg tror at der er 203 :)

    - Mette
    mettekarup@gmail.com

    SvarSlet
  15. Der er lige præcis 196 :-D

    SvarSlet
  16. ...214? I feel just a little bit of envy for all those nail polishes! ;-)

    SvarSlet
  17. Thank you all for your guesses - the winner has been found and I sent her an email, I'll blog about it later today ;)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...