Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



tirsdag den 6. marts 2012

OPI Holland Collection, 4 colors, swatches & review - anmeldelse

I bought 4 from this collection. All are shown with 2 coats over a ridge filler base coat, but without a top coat. They all apply well and dry fast.
Jeg købte 4 fra denne kollektion. Alle billeder viser 2 lag over en grundlak, men uden toplak. De er lette at påføre og tørrer hurtigt.

 
I don't give a Rotterdam is a light grey/blue base with nice shimmery glass specks.
I don't give a Rotterdam er en lys gråblå med glas flecks. Desværre er den ikke god til mig, så den er på min til salg liste.

 
I have a Herring Problem is a darker version of I don't give a Rotterdam.
I have a Herring Problem er en mørkere version af I don't give a Rotterdam. Den er virkelig som en fjord lige før storm. Desværre er den slet ikke god til mig, så den er også på min til salg liste.


Pedal Faster Suzi is a gorgeous, light, dusty pink with the same flecks as the two above. A bit sheer, but still OK with two coats.
Pedal Faster Suzi er en lækker lys, men støvet rosa/lyserød med de samme flecks som de foregående. Den er ikke helt så dækkende, men er stadig helt OK ved to lag.

 
Dutch 'ya just Love OPI is a dusty purple with gold flecks - and what can I say to that question but YES!!!
Dutch 'ya just Love OPI er en støvet lille med guld flecks - og hvad kan jeg svare på spørgsmålet andet end JA!!!

21 kommentarer:

  1. i like all of them, but probably would buy only I have a Herring Problem ;-D
    i must stop thinking about buying new polishes :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. I've heard that polish hypnosis can help you, actually I offer that service, it's real cheap 500 Euro pro treatment, and you would probably need 10 treatments - and then you are cured. No more polish buys (because you cannot afford it after having paid me hahahaha ;)

      Slet
  2. Jeg går også og venter utålmodigt på mine :-)
    Har købt Dutch 'ya just love OPI?, Gouda Gouda two shoes, Vamsterdam og Wooden shoe like to know?

    Havde også kig på de to blå, men glad for jeg ikke købte dem, da jeg så dem IRL...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, Hedi, du ska' da vist have briller, prøv lige at den den sidste af de 4 farver :)
      Men de 3 sidste du nævner har jeg ikke købt, for det er slet ikke mine farver...

      Slet
    2. HAHA :-D Jeg forstod ikke dit svar, men nu tror jeg at jeg forstår - du har vist misforstået det jeg skrev.

      JEG har købt de fire som jeg nævner, altså Dutch..., Gouda, Vampsterdam og Wooden shoe :)

      Modtog dem (plus lidt andre farver også) i går - det viste sig at Gouda heller ikke lige er min farve. Wooden shoe kan lige gå (fordi den er mørkere) og Vampsterdam kommer jeg først til at bruge til efterår/vinter.

      Dutch ya just love OPI? er favoriten :)

      Slet
    3. GOSH, det er da MIG, der skal ha' nye briller, sorry ;) Til lykke med dine nye lakker, og ja, vi kan godt blive enige om favoritten, men jeg er overraskende glad for Pedal faster Suzi, fordi den ikke er så anmassende lyserød og de flecks gør den lækker. Jeg glæder mig til at lave nail art på den osse (Dutch... har været udsat for det, den stakkel ;)

      Slet
  3. Very pretty colors,but I fell in love with Dutch'Ya Just Love,gorgeous purple:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Mimi, yes, it's gorgeous, but I also really, really like the Pedal Faster Suzi :)

      Slet
  4. I like I Have a Herring Problem best but they're all so pretty!

    SvarSlet
    Svar
    1. I thought I would like it, but it didn't really look good on me :( - the name is hilarious though :)

      Slet
  5. I like some of them.. your swatchs are good :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Polish Amor, I prefer the last two of them :)

      Slet
  6. Dutch 'ya just Love OPI is gorgeous! Thanks for sharing!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, hollysagemini, that's my favorite too :)

      Slet
  7. These are all gorgeous, but I really like that shimmery gold in Dutch Ya Just Love OPI! Beautiful!

    SvarSlet
  8. The name "I Have a Herring Problem" cracks me up every time. Despite that, I think the lighter version (I Don't Give a Rotterdam) is my favourite colour here. Lovely swatches- thank you for sharing!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehhe, it's such a funny name, I think that was a very big part of why I bought it ;)

      Slet
  9. This is a really pretty collection!

    SvarSlet
  10. I don't have any doubt, "I don't give a Rotterdam" is on my immaginary "wish-list", it is gorgeous... my colour! :-) ...Unfortunately I don't have it...but one day it will be mine! :-)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...