Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



tirsdag den 4. juni 2013

And the winner is......

As promised earlier today - who is the winner of this giveaway? - and did any one guess the right number of polishes on the above photo...?
Som lovet tidligere i dag - hvem er vinderen af giveawayen - og var der nogen, der gættede det rigtigge antal lakker på overstående foto...?

Here is another photo...
Her er et andet foto...

And the final proof - 124 polishes - no one guessed the right number, but two of you got close, both guessed 123!
Og det endelige bevis: 124 lakker - ingen gættede det rigtige resultat, men to kom meget tæt, de gættede begge 123!

But who is the winner then...?
Men hvem er vinderen så...?
a Rafflecopter giveaway

Congratulations Anna - she has replied to my email and chose an shop for the gift card!

Finally I would like to say welcome to all new readers of my blog - I am so happy to have you on board, and I hope you like being here!
Til slut vil jeg gerne sig velkommen til alle nye læsere - jeg er så glad for at have jer om bord, og jeg håber i kan li' at være her!

17 kommentarer:

  1. Tillykke til Anna. Men åh, jeg var da rimelig tæt på. Mit endelige gæt blev på 122, mener jeg :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Dit gæt står registreret som 73 Simone :)

      Slet
    2. åh, det var underligt. Havde ellers været inde at ændre det. Endda flere gange. Først lagde jeg 40 til, og efter din lille ledetråd i et andet indlæg puttede jeg 9 mere på.

      Slet
  2. Congratulations!!
    I think my guess wasn't even close hehe. :D

    ~ Yun

    SvarSlet
    Svar
    1. A LOT of guesses were very far from - I guess it's a disease we all have when we look at our polishes: nope I do not see many polishes at all ;)

      Slet
  3. Yay!! Thank you - what a great giveaway :)

    SvarSlet
    Svar
    1. You are very welcome - the first winner I picked unfortunately had ticked more fields than she actually met, so that was your fortune :)

      Slet
  4. Congratulations to the winner! I can't even remember what I guessed lol x

    SvarSlet
  5. Congratulations Anna!

    SvarSlet
  6. wow 124! congrats to the winner!

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...