Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



lørdag den 21. april 2012

Goodbye for now flowers – farvel blomster...

 
 
 
Dansk – se længere nede!!
I need to get away from my computer and generally relax.
But since I’m totally spineless when it comes to my computer, there is no such thing as “just a quick peek to check mail, blog, etc.”. I simply have to keep the computer closed, and when I close it tonight, it will stay closed at least a week, maybe two – probably something in between LOL
BUT OHMG, I’ll miss you all so terribly much, miss to read all your wonderful blogs, comment on them and I’ll really miss your fund and sweet comments here….
I have planned a few posts, but Blogger is having severe issues with scheduled posts, so they might not be posted. I do have a backup plan for Artsy Wednesday, though. But if they do please feel free to comment, I will get back to you when I open my computer again.
I’m also on Pinterest now, and I have added a follow me button, and maybe you noticed that I have a Pin it button on each post? Please use it, if you like my posts :)
I also added a follow me on Bloglovin button recently.
Until we “see” each other again, take care, be safe and I will miss you all so very, very much!!
I hope you’ll enjoy my farewell flowers…
The small one-stroke flowers are painted on Essie Aruba Blue, and I painted the flowers with acrylic colors. My top coat is as usual Seche Vite.
Do you want more flower mani’s? Click on the page “Flowers/nature/blomster” in the top menu!
Jeg har brug for at komme væk fra computeren og i det hele taget slappe af.
Men jeg har en rygrad som en regnorm hvad min computer angår, så den der med liiige at tjekke mail, blog osv. – går bare ikke. Jeg er nødt til at holde computeren lukket, og når jeg lukker den i aften, vil den ikke blive åbnet i en, måske to uger, men det tror jeg nu ikke jeg kan klare :)
MEN hvor jeg dog kommer til at SAVNE jer – jeres dejlige blogge, skrive på dem og læse jeres søde og sjove kommentarer på min blog…
Jeg har planlagt et par indlæg men en lang række bloggere på Blogger har p.t. et problem med planlagte indlæg, de bliver simpelt hen ikke postet. Derfor ved jeg ikke om der kommer indlæg fra mig, dog har jeg en backup plan for inlægget til den kommende uges Artsy Wednesday.
Jeg er også kommet på Pinterest nu, og jeg har sat en følg mig knap på siden, ligesom der er en Pin it knap ved hver post – så brug den endelig, hvis i kan li’ hvad jeg laver.
Endelig har jeg også tilføjet en følg mig på Bloglovin knap for nylig.
Pas godt på jer selv indtil vi ”ses” igen, jeg savner jer allerede rigtigt, rigtigt meget!!!
De små one-stroke blomster har jeg malet med ackrylfarve over Essie Aruba Blue. Toplakken er som sædvanligt Seche Vite.
Vil du se flere blomster designs, så klik på fanebladet "Flowers/nature/blomster" i top menuen...

41 kommentarer:

  1. I hope u have a restful break.. I need to do the same, I can't stay away from the comp for a second! ohhh love ur mani will miss ya

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, Polish AMOR - LOL compaholics, that's what we are ;) - I'm happy you like the flowers :)

      Slet
  2. Gorgeous mani as always my dear:)Rest good and take care of yourself,relax and enjoy your lil brake.I will miss you but I will be glad to see you here again with new energy and more amazing nail art <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, you are way too kind Mimi, I will and I even look forward to it :)

      Slet
  3. Vi vil også komme til at savne dig. Men et par rekreationsuger er da heller ikke af vejen, må du nyde dem i fulde drag :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Nååhhrr, tak Simone, det var sødt sagt :) - og jo tak det vil jeg :)
      Uha det lyner og tordner her lige nu - og hagler med ærtestore hagl...

      Slet
  4. great mani! have a wonderful break!

    SvarSlet
  5. Uhhh...jeg kommer til at savne dine indlæg, som jeg tjecker hver dag. Kl 15.01 uden nye billeder..uff.. Jeg glæder mig til du vender tilbage igen. God ferie eller frikvarter.
    Hilsen Anoja

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor var det da en sød besked at få, tusind tak Anoja :) Men helt uden indlæg behøver du ikke være, onsdag, og hver dag fra og med søndag, om Blogger ellers vil :)

      Slet
  6. Tusind tak Christina, det er jeg bare så glad for at høre :)

    SvarSlet
  7. And also these "goodbye for now flowers" are beautiful! Have a good rest, relax and enjoy life (without computer)! :-) I'm sure you will come back with lot of new ideas! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, Raggio di Luna, I'm glad you like them :) Right now I'm trying to convince myself it's the right decision LOL - but I'm bursting with ideas, luckily - but I have been in too much pain in neck and shoulders lately, so that's why i need a rest :)

      Slet
  8. Beautiful manicure! And I think I'll have to join the rest of the world and get on pinterest soon. Enjoy your rest and relaxation time!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, The Lacquer Tracker :)

      Slet
  9. Hav det godt så længe, og nyd friheden fra computere, blogs og mails. Du vil selvfølgelig blive savnet, og jeg glæder mig til at du kommer tilbage igen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord, Rainbowify Me - det var en herlig uge, og nu er jeg tilbage :)

      Slet
  10. Svar
    1. Thank you, ScarsLikeLace, it really is :)

      Slet
  11. Jeg elsker Aruba Blue! Ååh..! Og hvor er det bare rigtig fint!

    Og tusind tak for dit rigtige gode råd på min blog om knækkede negle. Jeg prøvede det med teposen, og det er ligesom om, min negl aldrig har været knækket! Tak! Hvis jeg nogensinde får det spørgsmål, så vil jeg helt klart sende folk videre til din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er rigtig køn, Mette.
      Og jeg er super glad for at høre at tepose-metoden hjalp dig :)

      Slet
  12. awesome base color, gorgeous nail art... love this mani *.*
    but i already miss you :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much nail crazy - I'm back, and miss you too :)

      Slet
  13. I also didn't turn on a computer during 3 days this week :).
    P.S. I love this manicure!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks zebra-nails, I thinks thats a good idea once a while LOL

      Slet
  14. Hi, my friend Raggio di Luna recommended your blog to me and I'm so glad for that! Your nails and nail art are amazing! =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, Kvacka, and welcome to my blog :)

      Slet
  15. amazing combinations!! :) i love all the colors you used and the flowers are absolutely beautiful! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Lydz, I'm so glad you like them :)

      Slet
  16. Enjoy your break! I can only seem to manage to stay away from the computer when I'm on vacation, distracted by sights and sounds and such. Even then, though, I have my mini-computer smartphone nearby so I'm not entirely out of touch. I really should completely unplug sometime. Years ago, I took a week away from all media--internet, tv, books, magazines. It was so hard at first but gave me plenty of time to think and write and sew.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, Karen, it was wonderful, and we actually did go away and had a wonderful time. My phone is a Windows mobile, and doesn't work very well on websites any more :)

      Slet
  17. Wow beautiful mani! The blue color and the flowers on it look amazing! :D

    ~ Yun

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, Yun, I'm glad you like it :)

      Slet
  18. Love Aruba Blue too! Have a great break xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much, hollysagemini - I had a wonderful time :)

      Slet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...