Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



mandag den 27. januar 2014

Chanel Spirale swatches - my Chanel swatch #100

Chanel Spirale 54 – I wish I knew how old this gorgeous polish lady is, she is vintage for sure – do you know or remember?
She was one of my first vintage Chanels – and I remember I felt like placing her on my bed table during the first night – I was so happy to have received her – but then I remembered how old I am ;)
But she will always hold a special place in my heart, so she is the perfect choice for my Chanel nail polish swatch number 100!!!
See all my Chanel swatches and polishes HERE - see the swatched on Pinterest HERE
Spirale 54 is a gorgeous wine red with an amazing shimmer and a shiny kind of metallic finish.
This is 2 easy coats with a good dry time – isn’t she pretty…?
Chanel Spirale 54 – jeg ville ønske jeg vidste, hvor gammel den smukke gamle lak dame er. Hun er helt klart vintage – ved du/eller husker du, hvor gammel hun er?
Hun var en af mine første vintage Chanel lakker – og jeg husker at jeg havde lyst til at stille hende på mit natbord den første nat, for jeg var så glad for at have modtaget hende, men så kom jeg i tanke om, hvor gammel jeg er ;)
Men hun vil altid have en helt speciel plads i mit hjerte, så hun er for mig et perfekt valg som nummer 100 swatchet Chanel lak!!!
Se alle mine Chanel lakker og swatches HER - se de swatched på Pinterest HER
Spirale 54 er en smuk vinrød lak med et fantastisk shimmer, og dens finish er på en måde metallisk.
Du ser her 2 let lagte lag med en hurtig tørretid,  hun er da smuk – synes du ikke…?
Do you like Spirale as much as I do?
Synes du lige så godt om Spirale, som jeg gør?

23 kommentarer:

  1. Such a lovely polish for your Chanel swatch #100. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much Ann-Sofie, I'm glad you like it :)

      Slet
  2. Svar
    1. Thank you SO much my friend, it was a labor of love :)

      Slet
  3. Congratulations! She's perfect as number 100!! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot my friend - and yes, I think she is <3

      Slet
  4. I do, it's such a beautiful polish ^^

    SvarSlet
  5. It's a gorgeous polish, very appropriate for your #100! :D

    ~ Yun

    SvarSlet
    Svar
    1. I thought it would be - and I'm so happy you like it too!

      Slet
  6. Thank you so much - and welcome :)

    SvarSlet
  7. It is amazing. Truly a special lady, much like yourself.

    SvarSlet
  8. very very gorgeous! :) i love it!

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...