Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



mandag den 13. februar 2012

String of hearts – hjerter på en snor


 


This is a simple and super easy way to do Valentines nail art, and you can choose any base color you like. I chose this dusty, slightly cool toned pink: China Glaze Secondhand Silk, and the rest I painted with acrylic colors and a fine brush. Finally I top coated.
I almost didn't post this one, the pink color somehow felt wrong, too girly and pink, but as I promised earlier today, here it is anyhow. 
Tomorrow however I have some really hot Valentines nails to show you, I'm pretty pleased with it LOL
Dette er en enkel og super let made at lave valentins negle, og du kan vælge hvilken som helst neglelak som grundfarve. Jeg brugte en let støvede lyserøde men et let koldt skær, China Glaze Secondhand Silk. Resten har jeg malet med akrylfarver og en fin pensel, og til slut lagde jeg toplak.
Jeg var lige ved ikke at poste disse billeder, men her er de så alligevel, som lovet tidligere i dag. Jeg tror designet ville have være pænere med en anden baggrund,  eller også var jeg bare ikke lige et i tøset, lyserødt humør ;)
MEN i morgen vil jeg vise nogen rigtigt hotte valentins negle, som jeg er ret tilfreds med :)

12 kommentarer:

  1. This is sooo cute! I love the little hearts and the combo of pink and silver. beautiful!

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh woow, thanks Aimeeus, then I'm glad I posted after all :)

      Slet
  2. de er søde og jeg er inspiret til at lave et lignende design men jeg er simpelthen så glad for min AEngland - lady of the lake som jeg har på, det er rent faktisk gået hen og blevet et af mine favorit mærker nu, lækker lækker lækker stads

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Kathrine, hvor er det dejligt at høre med lady'en, hvis de andre trænger til et godt nyt hjem, så ved jeg jo, hvor jeg skal spørge ;)

      Slet
  3. Cute design :) jeg har selv tænkt på at lave noget lignende i morgen, selvom jeg er blevet så glad for de små cupcakes jeg har på neglene ligenu kan næsten ikke nænne at tage dem af :P
    Jeg tænkte på hvor køber du dine China glaze lakker henne? har synes længe der manglede nogle fra det mærke i min samling (har en mini) men synes det er lidt svært at finde et godt og billigt sted online at købe dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Karina :) - jeg har købt rigtigt mange CG på Ebay, hvor det gælder om at finde sælgee med lave priser på lak og fragt. Men jeg har også købt mange hos http://buynailsdirect.com - deet ser ud som om de er ved at lave om på hjemmesiden, for de plejer at have flere hundrede forskellige CG'er. Det er endnu ikke muligt at handle online for udlændinge, men jeg har lave en special aftale, du kan evt. emaile mig for flere detajler...

      Slet
  4. ah so cute, love the base color :-D

    SvarSlet
  5. Thanks nail crazy, yes that color is suitable even for old ladies like yourself, cough, cough ;)

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...