Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



lørdag den 22. oktober 2011

I might as well get started... Jeg må jo i gang...

I never had a blog, so please excuse my stumbling first steps. But I look forward to it, and will start out with my first steps into the fantastic world of nail art - and spare you for the first try, that on a positive note can be described as colorful kindergarten art-work ;)
2011.09.07 I chose this "design", but did not take phoots until 4 days after, so there is a little sign of wear. It is a base of China Glaze Senorita Bonita layered with China Glaze Party Hearty. I never thought I would love glitter this much, but I guess I'm and old glitter girl coming out of the closet ;)

Jeg har aldrig haft en blog, så undskyld mine første usikre skridt. Men jeg glæder mig til at komme i gang. Jeg vil starte med billeder af de første spæde forsøg udi den spændende verden omkring nail art, og spare jer for mit aller første forsøg, der måske bedst kan beskrives som farverig børnehavekunst ;)
Den 07.092011 valgte jeg at prøve China Glaze Senorita Bonita med et lag af China Glaze Party Hearty. Billederne blev først taget 4 dage senere, så der er lidt slid. Jeg ANEDE ikke, at jeg var til glitter, men jeg er vist en gammel glitterpige, der er kommet ud af skabet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...