Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



Viser opslag med etiketten anmeldelse. glitter. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten anmeldelse. glitter. Vis alle opslag

lørdag den 21. juli 2012

China Glaze Atlantis, Speciality Collection 2009, swatches & review - anmeldelse

Todays post is a quick one from the vault, all I have time for. Sorry about the very large gap between the cuticle and polish, at that point I had glasses that REALLY didn't fit all. But the light was just perfect for the polish when I did this, so that's why I have kept it...
Atlantis is a teal green jelly with a ton of glitter, and it’s THE most multicolor glitter I own – simply gorgeous.  
It applies well and dries quickly. Here you see 3 coats, that is necessary for full opacity, and I added a top coat to make it smooth.
Atlantis er en petrol blå/grøn jelly med et vognlæs glitter, og det er absolut DEN mest multifarvede glitter jeg har – en er vidunderlig smuk.
Den er let at påføre og tørrer hurtigt. Her ser du den med 3 lag, der er nødvendig for at den dækker helt, og jeg har også lagt en top coat for at gøre den mere glat.

mandag den 30. januar 2012

China Glaze Cosmic – Speciality Collection 2009, review and swatches - anmeldelse

Flash/blitz

Fash/blitz


Outdoor, no sun - udendørs uden sol
Dansk, se længere nede.
Cosmic is a black jelly with heavy load of multicolor glitter. It is opaque in one coat, but two coats bring out an extra dimension. It dries somewhat bumpy/gritty and a little matte. This is two coats over one coat of China Glaze Ridge Filler as base coat, and I used Seche Vite top coat.
I have a love/hate relationship with this – in artificial light and sun it is stunning – but in shade outdoors it comes out just black with silver glitter in it. But what do you think of this olidie but goodie from 2009, that you still can be lucky to find…
Cosmic er en sort jelly med en masse mulifarvet glitter. Den dækker allerede ved et lag, men du får en ekstra dimension, når du bruger to lag. Den tørrer lidt mat og med en noget ru overflade, så jeg har oven på disse to lag brugt Seche Vite Top Coat for at få al glitter frem og for at få en jævn overflade.
Jeg har lidt et had/kærlighedsforhold til denne lak – i kunstig belysning og sol er den helt ubeskrivelig flot – men i skygge og udendørs uden sol, er det nærmest kun en sort lak med sølv glitter. Men hvad synes du om denne lak fra 2009, som man i hvert fald på Ebay stadig kan være heldig at finde?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...