Check out my freehand nail art in the folders/pages above this line :) - Se min frihånds nail art i fanebladene over denne linie :)



søndag den 6. maj 2012

Triangular daisies on Blue Year’s Eve

 
 
The base color is China Glaze Blue Year’s Eve. With a dotting tool I dotted a triangle of golden dots starting from the base of the nail with Orly Glitz & Glamous. Then I painted the daisies with acrylic paint – and I top coated with Seche Vite.
It was the mani I did on the 21.th of april, when I took a blog leave, and I wore it for 10 days with only a light tip wear, I’ll make a separate post about this subject on Tuesday.
See more flower manicures by clicking on the page "flowers/nature/blomster " in the top menu...
Grundfarven er China Glaze Blue Year’s Eve. Med et dotting tool prikkede jeg en gylden trekant startende ved neglebåndet med Orly Glitz & Glamour. Til sidst lagde jeg Seche Vite toplak.
Det var den manicure jeg lavede den 21.04. hvor jeg holdt blog fri, og den holdt i 10 dage med kun let slitage på tipperne, jeg laver et indlæg om emnet med tips og tricks på tirsdag.
Se flere blomster manicurer i fanefladet flowers/nature/blomster øverst på siden...

23 kommentarer:

  1. 10 days!? to me it's mission impossible :-(
    lovely many, it's better that it stayed on your nails so long, so that everyone had a chance to see it :-D
    see, how clever am i ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL nail crazy, I tried it twice on a trip now. And yes, you are SO clever ;)

      Slet
  2. Another gorgeous flower manicure over blue <3!
    And wow, 10 days... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you zebra-nails, I'm glad you like it!

      Slet
  3. 10 days!? ^.^ i wanna know!

    SvarSlet
  4. fedt den holde i ti dage ;D glæder mig til dit indlæg tirsdag det skal jeg helt sikker læse ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var fedt :) - jeg er igang med at skrive - mangler nu kun at oversætte til dansk :)

      Slet
  5. Very pretty and 10 days is epic

    SvarSlet
  6. Well, ten days seem eternety to me! :-)
    Your manicure is adorable and the Blue Year's Eve is gorgeous! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. LOL, thanks, Raggio di Luna, that would 10 days be for me too, if I weren't on vacation :)

      Slet
  7. These look so lovely, beautiful job!

    SvarSlet
  8. I love the flowers on this! So pretty!

    SvarSlet
  9. Awww, they're like daisy pyramids! So cute. And I love the blue base colour- it reminds me of one of my favourites lacquers from the Quo by Orly line called Celestial Star. So vivid and intense!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks, The Lacquer Tracker, LOL yes, they rather are - and blue's like this are amazing!

      Slet
  10. Ja, hvis jeg ikke er på ferie, ville jeg heller ikke kunne holde samme design ud så længe :)

    SvarSlet
  11. Nøj hvor den China Glaze er lækker!! Mums!

    SvarSlet

Please do NOT link spam! Comments with links will very likely be removed. If you want me to look at your blog, send me an email!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...